Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to-read“)

  • Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
  • Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
    kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
    Lengvai suprantama kalba padeda jiems
    sužinoti naujos informacijos.
  • Jeigu norite apie tai perskaityti, spauskite ant mėlynos nuorodos:
    https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

KAS YRA ANYKŠČIŲ RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRAS?

  • Anykščių rajono socialinių paslaugų centrą
    šiame tekste vadinsime Centru.
  • Centro tikslas pasirūpinti ir padėti tiems, kuriems to labiausiai reikia.
  • Centro darbuotojai dirba tam, kad visiems būtų gera ir saugu gyventi.

MES GALIME JUMS PADĖTI JEIGU:

  • Jūs esate senas
  • Jums reikia pagalbos namuose
  • Jūs esate vienišas
  • Jums reikia transporto
  • Jūs turite negalią
  • Jūs turite šeimą
  • Jūs norite paklausti klausimo
  • Jūs turite prašymą

KADA DIRBA CENTRAS?

  • Pirmadienį nuo 8 iki 17 valandos
  • Antradienį nuo 8 iki 17 valandos
  • Trečiadienį nuo 8 iki 17 valandos
  • Ketvirtadienį nuo 8 iki 17 valandos
  • Penktadienį nuo 8 iki 15.45 valandos
  • Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį nuo 12 valandos iki 12.45 valandos darbuotojai pietauja.
  • Dieną prieš šventę Centras dirba 1 valandą trumpiau.

JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS JŪS GALITE:

  • Paskambinti telefonu 0 381 52079

 

 

  • Ateiti į Centrą
  • Mūsų adresas yra Šaltupio g. 11, Anykščiai
Iliustracijų šaltiniai: 

–  © European Easyto-Read Logo: Inclusion Europe. https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
–  https://www.arasaac.org/

KAIP PASIRUOŠTI EKSTREMALIAI SITUACIJAI:

Skip to content